Відродження після Covid19: погляд дизайнера Juanny Barcelò Borges

— Juanny, про які основоположні зміни в діяльності світових брендів ми можемо говорити в третій декаді 2020?

J - Сьогодні ми можемо з упевненістю сказати, що 2020 рік став символічним порогом епохи. Компанії розвивають етичність свого бізнесу, орієнтири змістилися на захист здоров'я людини, навколишнього середовища, місцевих спільнот. Чільну роль займають цивільні права та гідність кожної конкретної людини. На підтримку цієї ідеї активно використовуються цифрові технології. У той же час бренди йдуть від глобалізації в індивідуальний сторітелінг, базують свій імідж на почуттях і естетиці, уважності до деталей. Тренд нового часу - синтез традицій і новаторства для створення більш комфортного життя.

— Про які конкретні тренди ми вже можемо говорити?

J – Хотілося б виділити п'ять основних парадигм, які визначать двадцяті роки:

  1. Універсальний попит в майбутньому буде задовольнятися за рахунок унікальних пропозицій, все більшу цінність нестимуть місцеві продукти, великі зусилля будуть прикладатися для створення «доданої вартості»
  2. Чільною стане етична зорієнтованість бізнесу
  3. Діяльність кампаній стає все більш прозорою і зрозумілою для споживачів. Впровадження інноваційних протоколів, які будуть гарантувати прозорість бізнесу (наприклад, blockchain)
  4. Створення балансу між бізнесом і навколишнім середовищем. Низьковуглецева економіка, на допомогу якій приходять цифрові технології
  5. 5) Соціальний пакт між політикою і бізнесом. Скорочення соціальної нерівності, турбота про навколишнє середовище, підтримка охорони здоров'я та освіти

—Juanny, італійська економіка зазнала значних втрат у зв'язку з наслідками вірусу і карантинними обмеженнями. Яким ви бачите сценарій виходу з цієї кризи?

J – Парадигми, про які ми говорили вище, будуть визначати новий глобальний сценарій, в якому кожній країні доведеться шукати своє власне характерне місце, спираючись на власні таланти і особливості. Чутливість італійців до красивого і якісного може виявитися дуже важливою рисою, яка допоможе підвищувати компетентність італійського виробництва. Італія - це лабораторія по перетворенню свинцю в золото. Це диво неможливого, перетворення емоцій на матеріальні речі, створення ноу-хау одночасно із заохоченням традицій і скромністю. Відродиться італійська просвіта - бажання привнести в навколишній світ італійську чутливість, смак, образ мислення. В майбутньому вирішальне значення матиме індивідуальне і неповторне, споживач стає автором, споживання стає можливістю вчитися і вільно вибирати.Італія стане естетичним майданчиком, основним світовим виробником краси та смаку. На ринку споживання зростає потреба в емоціях, яка приходить на зміну розкоші і престижу. Продукти, що відображають історію країни і її головних героїв, виходять на передній план. Яскравий приклад цьому - приготування їжі al dente, яке зробило революцію в синтаксисі смаку. Al dente - щось між сирим та приготованим, типове місцеве мистецтво компромісу, кращий рецепт італійської їжі

— Що змінилося в світі маркетингу? Як компаніям вибудовувати нові, «посткарантинні» комунікації зі споживачами?

J -  Найважливіше питання, яке компанії повинні задати собі: «Чим я можу допомогти?» Apple мобілізували свої ресурси для виробництва ЗІЗ, великі роздрібні мережі Loblaw і Save-on-Foods збільшили заробітну плату своїм співробітникам, Nike тимчасово скасувала плату за підписку на свій додаток, щоб допомогти людям залишатися у формі під час карантину. Дослідження компанії Reach3 Insights, показало, що 76% споживачів після COVID-19 придбали нові звички, а 89% з них планують зберегти деякі зі своїх нових звичок. Споживачі пробують нові продукти, а 36% планують продовжувати використовувати нові бренди, які вони пробували після COVID-19. Ці кроки виходять за рамки маркетингу і можуть не відразу збільшити продажі, але вони зміцняють доброзичливість і допоможуть забезпечити довгострокову лояльність.

Незалежно від того, як довго триватиме криза, COVID-19 назавжди змінить споживчий ландшафт. Компанії повинні підтримувати мінімально можливу кількість запасів для задоволення прогнозованих потреб, що стало можливим завдяки розвитку цифрових технологій і прогнозування попиту і продажів. Для маркетологів це означає, що застарівають такі ортодоксальні речі, як розпродажі, знижки та рекламні акції - оскільки компанії коректують свої запаси, щоб позбавити себе від стоків і перевиробництва.

Оскільки збори обмежені, світ комунікацій переходить в онлайн - і цей тренд, однозначно, залишиться в посткарантинному управлінні брендами.

 Juanny, поговоримо про тенденції в дизайні інтер'єру. Що змінилося, в зв'язку з карантином? Які тренди будуть популярні в 2021?

J – Дизайн інтер'єру, як і практично всі сфери життя і економіки, відчув вплив карантину. Нові тенденції будуть помітні в будь-якому проекті дизайну інтер'єру 2021 року. Давайте поговоримо про них:

1. Ліжко з балдахіном. Ліжка з каркасом - це поворотний тренд, який буде помітний в сучасних проектах дизайну інтер'єру

2. Класичний синій. Багато інтер'єрів переймають цей спокійний, піднесений тон

3. Кольорове засклення, екрани. Зонування просторів за допомогою скла, створення секцій за допомогою кольору

4. Вигнуті форми. Люди вважають за краще вибирати вигнуті елементи, щоб контрастувати зі структурованими архітектурними лініями

5. Розкішний мінімалістичний дизайн. Люди будуть прагнути мати дизайнерські вироби ручної роботи, які додають унікальність інтер'єру

6. Нейтральні кольори стануть головною тенденцією в інтер'єрі в 2021 році. Для людей все більш важливо мати власний комфортний простір, своєрідний притулок в самоті своїх будинків

7. 80-ті - новий погляд. Оригінальний яскравий дизайн 80-х знову в тренді

8. Інтер'єрні сади, домашні городи - для щоденного контакту з природою

9. Змішані простори

10. Глибокий зелений відтінок також буде використовуватися в 2021 році як портрет природи в інтер'єрі

11. Стиль Бохо-шик, наповнений яскравими, візерунчастими і багатокультурними елементами

12. Максимальне впровадження хенд-фрі систем в житлові приміщення: бездротова гарнітура, пристрої, що активуються сенсорами (змішувачі, туалети з автоматичним змивом, двері, голосові пульти дистанційного керування для телевізора і звукових систем, холодильники з функцією гучного зв'язку і кавоварки з голосовим управлінням, ступінчасті сміттєві баки з кришками, що автоматично зачиняються). Без ключовий доступ в приміщення за допомогою смартфонів або інфрачервоних систем виявлення

13. Більше раковин. Тепер, коли миття рук стало постійною практикою, напів-ванна кімната або просто раковина біля входу в будинок стануть досить поширеними

14. Відкриті простори в житлових приміщеннях - обладнане заднє подвір’я, веранда або балкон, відкриті простори будуть залучати більше уваги, оскільки люди, що не виходять з дому, жадають сонячного світла, свіжого повітря, зміни пейзажу і можливості розділити соціальну віддаленість з сусідами і друзями

15. Конфіденційність в тренді - менше відкритих планів поверхів. Багато домовласники заново відкрили для себе важливість дверей

16. Виділені робочі місця. Пандемія призвела до збільшення числа працюючих з дому, і велика частина з них, ймовірно, залишиться після карантину. Ми будемо переосмислювати простір, щоб переконатися, що у тих, хто працює вдома, є офіс далеко від домашніх заворушень, і що у дітей також є тихе виділене місце для навчання. З'явилася необхідність у спеціальному навчальному просторі для телеконференцій, який не транслює брудний посуд або неприбрані ліжка, а також зводить до мінімуму шум від домашніх тварин або дітей

17. Більше місця для зберігання продуктів. Накопичення продовольства під час пандемії викликало потребу в більшій кількості комор і морозильних камер - це збільшує наше почуття безпеки у себе вдома

18. Приміщення для доставки. Нам потрібно змінити спосіб прийому посилок, щоб нам не доводилося зустрічатися з кур’єром. Це передбачає наявність в будинку боксу для прийому посилок або суміжної кімнати з отвором для посилок

19. Якщо говорити про тенденції аутдор-простору, то тут буде домінувати комфорт. Тенденція до проведення більшого часу вдома ставить основним завданням для дизайнерів інтер'єру створити з житлових приміщень ідеальні притулки від зовнішнього світу. Акценти ставляться на освітлення, використання рослинних матеріалів і натуральних волокон

При підготовці матеріалу були використані ресурси:

1. «The rebirth of Italy» by Francesco Morace.

2. www.trendesignbook.com

3. www.adroll.com

4. www.mercurynews.com